Introducere

MiTek Industries, Inc. și filialele și afiliații săi („MiTek”, „Compania”, „noi”, „nouă”, „al nostru”) vă respectă confidențialitatea și se angajează să vă apere și să vă protejeze confidențialitatea în legătură cu colectarea de date cu caracter personal. Această politică de confidențialitate conține informații importante privind practicile sale de confidențialitate și opțiunile pe care le oferă persoanelor cu privire la informațiile lor cu caracter personal. Dacă ne furnizați informații cu caracter personal, acest lucru presupune că ați citit, ați înțeles pe deplin și acceptați practicile de confidențialitate rezumate în această Politică de confidențialitate.

Domeniu de aplicare

Această Politică de confidențialitate se aplică colectării și utilizării informațiilor cu caracter personal pe care le putem obține într-o varietate de moduri, inclusiv prin: utilizarea de către dvs. a acestui site și a site-urilor enumerate în Anexa A (în mod colectiv, „Site-uri” și fiecare un „Site” ); informații obținute în legătură cu achiziționarea de către dvs. de produse sau servicii sau achiziționarea de către noi de produse sau servicii de la dvs.; informații obținute în legătură cu cererea dvs. de angajare sau cu activitatea dvs. profesională; informații despre evenimentele la care participați; și aplicațiile noastre mobile.

Tipuri de date pe care le colectăm

Când folosim termenul „informații cu caracter personal” în această Politică de confidențialitate, ne referim la informații care identifică sau pot fi utilizate pentru a identifica o persoană. Informațiile cu caracter personal nu includ informații care au fost anonimizate sau de-identificate sau, în unele cazuri, informații care sunt disponibile publicului.

Putem colecta informații cu caracter personal: de la dvs. (de exemplu, când comandați un produs sau serviciu, completați un formular, ne contactați, înregistrați un cont, candidați la un loc de muncă sau vă înscrieți pentru un buletin informativ); de la angajatorul dvs.; din informații disponibile publicului; și prin mijloace automate atunci când vizitați sau utilizați produsele sau serviciile noastre pe orice site-uri sau interacționați cu reclame online pe care le plasăm.

Următoarele oferă exemple de informații pe care le colectăm de la dvs. și modul în care folosim aceste informații:

Înregistrarea contului– putem colecta numele dvs. și informațiile de contact atunci când creați un cont. De asemenea, colectăm informații referitoare la acțiunile pe care le efectuați în timp ce vă conectați la contul dvs. Avem un interes legitim în furnizarea de funcționalități legate de cont pentru utilizatorii noștri. Conturile pot fi utilizate pentru a urmări comenzile, pentru a urmări tichetele de asistență, [introduceți alt scop al conturilor].

Înregistrări audio și video – putem colecta informații audio și video pe care le trimiteți, care sunt captate prin camerele noastre de supraveghere de pe proprietatea noastră sau care sunt capturate în timpul apelurilor de asistență. Utilizarea înregistrărilor transmise de dvs. se bazează pe consimțământul dvs. Avem un interes legitim în asigurarea securității proprietăților noastre și a calității produselor și serviciilor noastre.

Informații despre clienți – colectăm numele și informațiile de contact ale clienților noștri și ale angajaților acestora cu care putem interacționa. Putem procesa aceste informații pentru a ne îndeplini contractul cu clientul. Avem, de asemenea, un interes legitim în contactarea clienților noștri și comunicarea cu aceștia cu privire la administrarea normală a afacerilor, cum ar fi proiecte, servicii și facturare.

Asistență pentru clienți/Feedback – dacă ne oferiți feedback sau ne contactați pentru asistență, vă vom colecta numele și adresa de e-mail, precum și orice alt conținut pe care ni-l trimiteți, pentru a răspunde. Dacă ne contactați pentru asistență pentru clienți, vă putem solicita, de asemenea, să furnizați informații despre calculatorul dvs. sau despre problemele pe care încercați să le rezolvați. Avem un interes legitim să primim feedbackul sau problemele dvs. și să acționăm asupra acestora. În unele circumstanțe, este posibil să procesăm aceste informații pentru a ne îndeplini contractul cu dvs.

Informații despre distanță – Când utilizați site-urile sau aplicațiile noastre mobile, este posibil să vă colectăm locația prin GPS, Wi-Fi și/sau tehnologia celulară din dispozitivul dvs. pentru a vă determina locația. Avem un interes legitim să ne înțelegem utilizatorii și să oferim servicii personalizate. În unele contexte, utilizarea noastră se bazează și pe consimțământul dvs. de a ne furniza informații despre locația geografică.

Interacțiuni web – când utilizați site-urile noastre și orice servicii furnizate prin intermediul site-urilor, putem colecta automat informații, utilizând cookie-uri și tehnologii similare, cum ar fi:

  • tipul de browser și sistemul de operare pe care îl folosiți;
  • paginile site-ului pe care le vizualizați;
  • linkuri pe care faceți clic;
  • adresa dvs. IP;
  • locația din care accesați site-ul nostru web;
  • data și ora vizitei dvs. pe site-ul nostru web;
  • furnizorul dvs. de servicii de internet;
  • site-ul web pe care l-ați vizitat înainte de a ajunge pe site-ul nostru;
  • numărul de linkuri pe care faceți clic pe site;
  • paginile pe care le-ați vizualizat pe site;
  • anumite căutări/interogări pe care le-ați efectuat prin produsele și/sau site-urile noastre web; și
  • identificatori de dispozitive mobile precum IMEI și ID dispozitiv.

Avem un interes legitim în a face ca site-ul nostru web să funcționeze eficient, prin monitorizarea rețelelor noastre și monitorizarea vizitatorilor site-urilor noastre web. Acolo unde legea impune, folosim cookie-uri ale unor terțe părți și tehnologii similare de urmărire pe baza consimțământului.

Dispozitive mobile – pentru utilizatorii aplicațiilor noastre mobile, putem folosi software de analiză mobilă. Acest software poate înregistra informații precum frecvența cu care utilizați aplicația, evenimentele care apar în cadrul aplicației, utilizarea agregată, date privind performanța și de unde a fost descărcată aplicația. Avem un interes legitim în identificarea vizitatorilor unici și în înțelegerea modului în care utilizatorii interacționează cu noi pe dispozitivele lor mobile.

Buletine informative – când vă înscrieți la una dintre listele noastre de corespondență, vă colectăm adresa de e-mail sau adresa poștală. Dacă primiți un buletin informativ de la noi, este posibil să folosim anumite instrumente pentru a captura date legate de momentul în care deschideți mesajul nostru, faceți clic pe orice linkuri sau bannere pe care le conține și efectuați achiziții. Avem un interes legitim în schimbul de informații despre produsele sau serviciile noastre și în înțelegerea modului în care interacționați cu comunicările noastre către dvs. În anumite circumstanțe, colectarea noastră de informații se bazează pe consimțământul dvs.

Panou de mesaje online – dacă utilizați panouri de mesaje furnizate de noi sau de alte persoane, orice informație pe care o trimiteți poate fi colectată și utilizată de acestea. Nu suntem obligați să monitorizăm aceste panouri publice de mesaje și nu ne asumăm responsabilitatea pentru securitatea sau confidențialitatea oricăror informații postate pe aceste panouri. Utilizarea informațiilor dvs. furnizate către panourile de mesaje se bazează pe consimțământul dvs.

Plasarea de comenzi – vă colectăm numele, adresa de facturare, adresa de expediere, adresa de e-mail, numărul de telefon și numărul cardului de credit atunci când faceți o comandă. Folosim informațiile dvs. pentru a realiza contractul nostru de furnizare de produse sau servicii.

Angajare – dacă aplicați pentru un loc de muncă sau sunteți angajat, vom colecta informațiile personale necesare procesării cererii dvs. sau realizării contractului nostru de muncă. Aceasta poate include, printre altele, numărul dvs. de identificare fiscală, data nașterii sau, în unele țări, religia dvs. Este posibil să vă colectăm istoricul studiilor sau istoricul de încadrare în muncă pentru a vă evalua pentru o poziție sau informațiile despre contul dvs. bancar sau de credit pentru a vă plăti sau a vă despăgubi. În unele locații, este posibil să fi colectat un algoritm dintr-o scanare cu vârful degetelor sau să fi colectat informații biometrice sau similare pentru a ne realiza contractul de muncă. Utilizarea sistemelor companiei de către angajați poate fi, de asemenea, monitorizată din motive de securitate. De asemenea, este posibil să avem camere video într-o locație din motive de securitate.

Informațiile despre cererile de loc de muncă pot fi colectate de noi direct printr-un site, personal sau prin e-mail. Dacă sunteți rezident în California (SUA), vă rugăm să consultați și Avizul de colectare a informațiilor cu caracter personal pentru solicitanții de locuri de muncă din California, care este postat pe pagina de cariere a site-urilor și poate fi, de asemenea, găsit aici.

Folosim informații despre angajații actuali pentru a ne îndeplini contractul de muncă sau în anticiparea unui contract de muncă cu dvs. În anumite contexte, de asemenea, suntem obligați prin lege să colectăm informații despre angajații noștri. Avem, de asemenea, un interes legitim în utilizarea informațiilor dvs. pentru a avea personal și operațiuni de forță de muncă eficiente.

Cum utilizăm și procesăm datele dvs. cu caracter personal

În plus față de scopurile prezentate mai sus, compania poate colecta informațiile dvs. cu caracter personal din mai multe motive.

Informațiile pe care le colectăm în jurnalele de utilizare sau de pe serverul web ne ajută: să administrăm site-urile pe care le vizitați; să analizăm utilizarea site-ului; ne ajută cu produsele și serviciile pe care le cumpărați; să protejăm site-urile și conținutul acestora de utilizarea necorespunzătoare; și să îmbunătățim experiența utilizatorului.

Putem folosi informațiile dvs. cu caracter personal în scopurile noastre interne de afaceri, care ar putea include, de exemplu, finalizarea unei tranzacții cu dvs. De asemenea, putem utiliza aceste informații pentru a vă contacta din diverse alte motive de afaceri, cum ar fi:

  • să comercializăm produsele și serviciile noastre către dvs. sau să trimitem un buletin informativ;
  • să vă configurăm contul de utilizator;
  • să vă contactăm în numele companiilor noastre afiliate sau partenerilor de afaceri externi cu privire la o ofertă care vă poate interesa;
  • să vă întrebăm despre experiența dvs. cu compania noastră, site-urile sau produsele și serviciile noastre;
  • să ne protejăm sau să identificăm posibile tranzacții frauduloase;
  • să determinăm eficacitatea publicității noastre;
  • să vă permitem să vă înregistrați la Universitatea MiTek; și
  • să administrăm site-urile, să evaluăm traficul către site-urile noastre, să menținem și să îmbunătățim site-urile și serviciile noastre și să analizăm tendințele în ansamblu.

De asemenea, putem folosi statistici privind utilizarea site-ului și a produselor în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.

Când postați un anunț pe site-ul nostru pentru utilaje pe care doriți să le vindeți, vă putem solicita informații de contact (cum ar fi numele și adresa de e-mail), astfel încât să puteți fi contactat prin intermediul site-ului cu privire la anunțul dvs.

Noi tragem concluzii cu privire la informațiile personale pe care le colectăm și folosim astfel de deducții pentru aceleași scopuri ca și scopurile pentru care au fost colectate informațiile.

Când utilizați site-urile noastre și ne furnizați în alt mod informații cu caracter personal, confirmați și sunteți de acord că vom folosi aceste informații în scopurile noastre comerciale și legale, așa cum este subliniat mai sus.

Cum partajăm datele dvs. cu caracter personal

Putem furniza informațiile dvs. cu caracter personal companiilor noastre afiliate și unor terțe părți neafiliate pe care le-am reținut pentru a ne ajuta în scopurile noastre interne de afaceri, cum ar fi furnizorii de servicii de e-mail, furnizorii de găzduire de platforme, procesatorii de plăți, comercianții, furnizorii de beneficii pentru angajați, consultanții, partenerii de afaceri și alți furnizori de produse și servicii care acționează în numele nostru. Acest lucru poate fi necesar: pentru a furniza sau a sprijini produsele și serviciile pe care le oferim, pentru a ne îndeplini acordul cu dvs., pentru a ne îndeplini obligațiile legale față de furnizorii de conținut și tehnologie, după cum este necesar în legătură cu un transfer de active comerciale sau așa cum considerăm necesar pentru a ne proteja drepturile sau proprietatea. Solicităm oricărei terțe părți sau afiliate care se ocupă sau are acces la informațiile dvs. cu caracter personal să utilizeze aceste informații în conformitate cu angajamentele noastre în temeiul prezentei Politici de confidențialitate.

Dacă o altă companie achiziționează sau intenționează să achiziționeze compania, afacerea sau activele noastre, vom partaja informații cu acea companie, inclusiv în etapa de negociere.

De asemenea, putem dezvălui informații cu caracter personal după cum este necesar pentru a respecta legea, cum ar fi pentru a respecta o citație sau un alt proces legal sau atunci când credem cu bună credință că divulgarea este necesară pentru a ne proteja drepturile, pentru a vă proteja siguranța sau siguranța altora, a investiga fraude sau a răspunde la o cerere guvernamentală.

Putem dezvălui anumite informații: Dacă suntem obligați să intentăm un litigiu sau să ne apărăm împotriva litigiilor sau oricărei proceduri de reglementare între noi și dvs. sau referitoare la dvs. sau la noi; sau dacă considerăm că o astfel de divulgare este necesară pentru a identifica, a contacta sau a iniția acțiuni în justiție împotriva unei persoane care ar fi încălcat Termenii de utilizare ai unuia dintre site-urile noastre sau care ar putea provoca (fie intenționat, fie neintenționat) vătămări sau interferențe cu privire la drepturile sau la proprietatea noastră, la alți utilizatori ai site-urilor sau la oricine altcineva care ar putea fi afectat de astfel de activități.

În unele cazuri, informațiile legate de o cerere de loc de muncă pot fi colectate în numele nostru de către administratorii noștri terți contractați, cărora li se permite să proceseze informațiile pe care ni le furnizați numai în scopul furnizării de servicii pentru noi.

Vă putem întreba dacă doriți să partajăm informațiile dvs. cu alte terțe părți neafiliate care nu sunt descrise în altă parte în această politică.

Acces, integritate, opțiuni și ștergere

În cazul în care colectăm sau folosim informațiile dvs. cu caracter personal, dorim ca aceste informații să fie fiabile, exacte, complete, furnizate în timp util și relevante pentru utilizarea intenționată a acestora. Pentru a realiza acest lucru, oferim persoanelor fizice posibilitatea de a accesa datele lor și de a solicita corectarea sau ștergerea datelor. În unele cazuri, putem limita sau respinge solicitarea dvs. dacă legea ne permite sau ne cere să facem acest lucru sau dacă nu suntem în măsură să vă verificăm în mod adecvat identitatea.

Dacă doriți să accesați, să corectați sau să solicitați ștergerea informațiilor dvs. personale sau să ștergeți fotografia din profilul dvs., vă rugăm să vă conectați la contul dvs. sau să ne contactați conform prevederilor prezentei Politici de confidențialitate.

Acces și integritate

Puteți solicita accesul la informațiile dvs. cu caracter personal, contactându-ne conform prevederilor prezentei Politici de confidențialitate. În măsura impusă de lege, la cerere, vă vom oferi acces rezonabil la informațiile cu caracter personal pe care le avem despre dvs. într-un format portabil.

Vă rugăm să vă actualizați informațiile cu caracter personal și să ne informați cu privire la orice modificare a acestora.

Unele informații cu caracter personal ale angajaților pot fi actualizate direct în Workday.

Pentru a vă actualiza preferințele pentru comunicările prin e-mail pentru produsele, serviciile, actualizările de știri, buletinele și rapoartele noastre, vă rugăm să accesați linkul de preferință găsit pe fiecare comunicare prin e-mail specifică.

Dacă credeți că deținem informații cu caracter personal despre dvs. care sunt, în context, inexacte, incomplete, inadecvate sau care nu sunt relevante pentru utilizarea intenționată a acestora, ne puteți contacta și ne puteți solicita să corectăm, să actualizăm sau să ștergem aceste informații. Vom lua măsuri rezonabile, în funcție de context, pentru a corecta informațiile inexacte sau incomplete sau pentru a șterge informațiile inadecvate sau irelevante, după ce s-a demonstrat în mod rezonabil că informațiile sunt inexacte, incomplete, inadecvate sau nu sunt relevante pentru utilizarea intenționată a acestora. În legătură cu astfel de solicitări, vom respecta cerințele legale, acolo unde este cazul.

Ne rezervăm dreptul de a: (1) solicita și obține informații rezonabile de la dvs. care să vă confirme identitatea; (2) solicita și obține de la dvs. informații necesare pentru corectarea sau actualizarea informațiilor; (3) respinge și/sau ignora cererile dacă stabilim că astfel de cereri sunt formulate în mod repetat sau dacă nu există o bază de bună credință; și (4) nu întreprinde nicio altă acțiune în ceea ce privește solicitarea dvs. dacă nu furnizați în mod rezonabil informațiile descrise la (1) sau (2). Vom răspunde la solicitarea dvs. în timp util.

Pentru date de resurse umane

Vom păstra informațiile cu caracter personal ale angajaților și ale solicitanților atât timp cât este necesar pentru a ne respecta obligațiile legale, a soluționa litigiile și a ne pune în aplicare acordurile.

Opțiuni

În general, trebuie să folosim informațiile dvs. cu caracter personal pentru a comunica cu dvs. și pentru a procesa orice tranzacții sau instrucțiuni. În alte privințe, este posibil să aveți opțiuni cu privire la modul în care utilizăm informațiile dvs., în cazul în care comunicăm cu dvs. și, dacă comunicăm cu dvs., ce formă ia comunicarea respectivă. Vă puteți opune utilizării sau divulgării informațiilor dvs. cu caracter personal, contactându-ne conform prevederilor prezentei Politici de confidențialitate.

Dacă nu doriți să continuăm să folosim informațiile dvs. cu caracter personal în scopurile noastre interne de afaceri sau doriți să revocați consimțământul dvs. prealabil pentru a face acest lucru, puteți solicita să nu mai facem acest lucru (renunțare), contactându-ne conform prevederilor prezentei politici. Vom onora solicitarea dvs. de renunțare acolo unde este impus de lege și, în multe cazuri, chiar și atunci când nu suntem obligați de lege. Este posibil să nu onorăm solicitarea dvs. dacă este necesar să utilizăm în continuare informațiile dvs. cu caracter personal, de exemplu, dacă suntem obligați de lege să furnizăm informațiile dvs. cu caracter personal sau solicităm utilizarea informațiilor dvs. cu caracter personal în scopuri de litigii sau investigații sau în alte scopuri legale sau comerciale. De asemenea, este posibil să trebuiască să păstrăm informațiile pe care le-am colectat despre dvs. numai pentru uz intern, cum ar fi din motive de analiză statistică și de conformitate, în măsura permisă de lege.

Ca regulă generală, vă trimitem mesaje e-mail promoționale sau mesaje text numai cu consimțământul dvs. (prin înscriere). Puteți să nu mai primiți mesaje de e-mail promoționale de la noi urmând instrucțiunile furnizate în legătură cu astfel de mesaje, inclusiv la subsolul mesajului de e-mail pe care îl primiți sau contactând responsabilul nostru pentru confidențialitatea datelor la privacyservices@mii.com

În anumite țări, dacă sunteți angajat al unui client și utilizați produsele și/sau serviciile noastre pe durata angajării dvs., vă putem trimite materiale de marketing nesolicitate prin e-mail dacă angajatorul dvs. și-a dat consimțământul pentru a primi comunicări prin e-mail de la noi sau dacă angajatorul dvs. ne-a permis să vă contactăm direct și să obținem consimțământul dvs. pentru a primi materiale de marketing.

Acolo unde este permis de lege, este posibil să vă trimitem prin poștă oferte nesolicitate sau informații despre produse care credem că vă interesează. Puteți înceta să primiți mesaje poștale promoționale de la noi, contactând responsabilul cu confidențialitatea datelor, așa cum este prevăzut în această Politică de confidențialitate. Corespondența poștală promoțională poate conține instrucțiuni de renunțare și puteți, de asemenea, să nu mai primiți corespondență poștală promoțională urmând aceste instrucțiuni.

De asemenea, puteți alege să nu mai primiți e-mailuri promoționale sau comunicări poștale de la noi, contactând responsabilul cu confidențialitatea datelor. Vă rugăm să furnizați datele dvs. de contact pentru ca responsabilul pentru confidențialitatea datelor să vă identifice și să finalizeze solicitarea dvs. Dacă alegeți să nu mai primiți mesaje promoționale de la noi, vă vom onora solicitarea. Cu toate acestea, vom continua să vă trimitem comunicări legate de produse sau servicii pentru a ne îndeplini acordul cu dvs.

Ștergerea

De obicei, păstrăm informațiile dvs. cu caracter personal pe perioada necesară pentru îndeplinirea scopurilor prezentate în această politică, cu excepția cazului în care o perioadă mai lungă de păstrare este necesară sau permisă de lege. Orice informații biometrice sau similare pe care le colectăm, dacă există, vor fi șterse cel târziu la prima aniversare a datei la care expiră scopul colectării identificatorului, cu excepția cazului în care legea impune o perioadă diferită.

Unii utilizatori pot avea dreptul să solicite ștergerea informațiilor lor cu caracter personal. Toate cererile de ștergere trebuie să fie direcționate către responsabilul cu confidențialitatea datelor. Putem decide, de asemenea, să ștergem datele dvs. dacă considerăm că sunt incomplete, inexacte sau dacă utilizarea și stocarea noastră continuă sunt contrare obligațiilor noastre față de alte persoane sau terțe părți. Când ștergem informații cu caracter personal, acestea vor fi eliminate din baza noastră de date activă, dar pot rămâne în arhive unde nu este practic sau posibil să le ștergem. În plus, putem păstra informațiile dvs. cu caracter personal după cum este necesar pentru a ne respecta obligațiile legale, a soluționa litigiile și/sau a aplica oricare dintre acordurile noastre.

Cum protejăm datele dvs. cu caracter personal

Securitatea informațiilor dvs. cu caracter personal este importantă pentru noi.

Urmăm standardele de securitate general acceptate, luând în considerare riscurile relative și natura informațiilor cu caracter personal pentru a folosi garanții fizice, tehnice și administrative rezonabile și adecvate pentru a le proteja împotriva pierderii, utilizării necorespunzătoare, manipulării și accesului, modificării, distrugerii sau divulgării neautorizate, atât pe plan intern, cât și din exterior.

Din păcate, la orice transmisie pe internet, există întotdeauna un anumit element de risc implicat în transmiterea informațiilor cu caracter personal. În cazul în care ni se cere prin lege să vă informăm cu privire la o încălcare a informațiilor dvs. cu caracter personal, vă putem notifica în mod electronic, în scris sau telefonic, dacă legea permite acest lucru.

Sunteți responsabil pentru păstrarea secretului parolelor și a informațiilor despre cont. Vă rugăm să rețineți că nu vă vom cere niciodată parola printr-un apel telefonic sau e-mail nesolicitat.

Cum ne puteți contacta

Dacă aveți întrebări, nelămuriri sau solicitări cu privire la politica noastră de confidențialitate sau la colectarea sau utilizarea informațiilor dvs. cu caracter personal, ne puteți contacta la:

Prin poștă la:

Data Privacy Officer
MiTek House
Grazebrook Industrial Park
Peartree Lane
Dudley
West Midlands
DY2 0XW
United Kingdom

Prin e-mail la: privacyservices@mii.com

Prin intermediul paginii web situată la: https://privacyportal-uk.onetrust.com/webform/b8e7571f-5f8e-40aa-9ba3-bba5557bd7ad/35dbb0fa-c156-4868-ace5-f3e20d131657

Dacă aveți o problemă nerezolvată de confidențialitate sau de utilizare a informațiilor cu caracter personal pe care nu am abordat-o în mod satisfăcător, contactați furnizorul nostru din SUA de servicii de soluționare a litigiilor cu terții (gratuit) la https://feedback-form.truste.com/watchdog/request. Angajații trebuie să utilizeze următoarele proceduri:

Dacă nu sunteți mulțumiți de răspunsul nostru și vă aflați în Uniunea Europeană, este posibil să aveți dreptul de a depune o reclamație la Autoritatea locală pentru protecția datelor.
Dacă aveți întrebări, nelămuriri sau solicitări cu privire la politica noastră de confidențialitate sau la colectarea sau utilizarea informațiilor dvs. cu caracter personal, ne puteți contacta la:

Procesul de gestionare a problemelor de confidențialitate pentru datele despre resurse umane

În conformitate cu principiile din Privacy Shield (Scutul de confidențialitate), ne-am angajat să ne asigurăm că preocupările dvs. cu privire la informațiile cu caracter personal sunt investigate și soluționate rapid. Din acest motiv, am dezvoltat un proces de gestionare a problemelor de confidențialitate. Este intenția noastră de a rezolva toate problemele legate de confidențialitatea dvs. și practicile noastre de confidențialitate prin acest proces.

MiTek încurajează comunicarea liberă și deschisă între angajați, resurse umane și alți angajați din conducere. Angajații MiTek au responsabilitatea de a raporta orice preocupare legată de confidențialitatea datelor sau orice comportament pe care îl consideră că reprezintă o utilizare necorespunzătoare a informațiilor cu caracter personal. Majoritatea incidentelor pot fi abordate în mod eficient cu întreruperi minime, dacă sunt raportate cu promptitudine. Următorul proces se va aplica pentru disputele sau reclamațiile angajaților cu privire la utilizarea informațiilor cu caracter personal:

  • Angajații care sunt preocupați de utilizarea informațiilor cu caracter personal de către MiTek sau de o posibilă breșă în date trebuie să anunțe reprezentantul supervizorului. Dacă un astfel de angajat este membru al unui comitet european de întreprindere sau al unui sindicat, angajatul trebuie să urmeze procesul de plângere stabilit. Dacă un angajat consideră că ar fi nepotrivit să discute incidentul cu supervizorul sau dacă supervizorul face obiectul plângerii, angajatul poate raporta astfel de conduită/comentarii reprezentantului său de resurse umane sau oricărui alt membru al conducerii. Angajații sunt încurajați să utilizeze politica ușilor deschise MiTek. Avem disponibilă și linia de asistență pentru etică și conformitate pentru probleme mai grave: 800-261-8651 gratuit sau la www.brk-hotline.com.
  • Orice angajat din conducere care devine conștient de orice încălcare a datelor sau reclamație cu privire la o conduită care ar putea constitui o utilizare necorespunzătoare a informațiilor cu caracter personal va notifica imediat responsabilul cu protecția datelor la adresa privacyservices@mii.com. Nerespectarea acestui lucru poate duce la măsuri disciplinare, inclusiv până la reziliere.
  • Orice solicitant care consideră că a constatat utilizarea necorespunzătoare a informațiilor cu caracter personal sau o breșă a datelor trebuie să notifice imediat responsabilul cu protecția datelor la adresa privacyservices@mii.com. Plângerea trebuie să fie cât mai specifică și trebuie să includă, în general, numele persoanelor implicate și ale oricăror martori.

Rapoartele și reclamațiile privind utilizarea necorespunzătoare a informațiilor cu caracter personal vor fi cercetate prompt și într-un mod obiectiv, imparțial. MiTek va efectua investigații într-un mod confidențial, în măsura posibilului. Divulgarea informațiilor referitoare la astfel de aspecte se va face pe baza „nevoii de a ști”, în concordanță cu drepturile persoanelor implicate și cu obligația MiTek de a investiga. Dacă MiTek constată că a avut loc utilizarea ilegală a informațiilor cu caracter personal, va lua măsuri de remediere promptă în conformitate cu legislația aplicabilă.

Orice angajat care consideră că este supus la represalii trebuie să contacteze imediat reprezentantul resurselor umane, supervizorul său sau un alt membru al conducerii MiTek, astfel încât preocupările să poată fi analizate cu promptitudine și temeinic. Orice angajat care se implică în acțiuni de represalii ilegale este supus unor măsuri disciplinare, inclusiv până la reziliere.
Cererile de la agențiile locale de protecție a datelor, comitetele de întreprindere și rapoartele Departamentului de comerț al SUA și plângerile primite de la agențiile locale de protecție a datelor, comitetele de întreprindere, Departamentul de comerț al SUA sau orice altă agenție locală, regională sau federală trebuie să fie direcționate imediat către responsabilul cu protecția datelor la privacyservices@mii.com.
În fiecare caz de mai sus, vă vom răspunde în termen de patruzeci și cinci (45) de zile de la primirea solicitării dvs. și vom face tot posibilul pentru a răspunde preocupărilor dvs.

Angajații din UE au dreptul să contacteze autoritatea locală pentru protecția datelor în cazul în care soluționarea prin procesul nostru intern nu se poate realiza sau în cazul în care doriți să folosiți mecanisme de rezolvare independente. Pentru a localiza autoritatea pentru protecția datelor în jurisdicția dvs., vizitați http://ec.europa.eu/justice/data-protection/article-29/structure/data-protection-authorities/index.

Transmiterea către alte țări

Este posibil să stocăm și să prelucrăm informațiile dvs. cu caracter personal în sisteme situate în afara țării dvs. de origine. Este posibil și să transferăm informațiile dvs. cu caracter personal în țări care pot să nu garanteze același nivel de protecție pentru acestea ca cel în care locuiți. Oferindu-ne informațiile dvs. cu caracter personal, sunteți de acord cu aceste transferuri.

Cu toate acestea, indiferent de transferuri sau de locația unde se poate face stocarea și prelucrarea, avem proceduri și controale în vigoare pentru a proteja informațiile cu caracter personal, în conformitate cu principiile stabilite în prezenta Politică de confidențialitate și conform prevederilor legilor aplicabile privind protecția datelor/confidențialitatea.

Avem o Politică de confidențialitate bazată pe Privacy Shield (Scutul de confidențialitate) care se aplică gestionării noastre în SUA a informațiilor cu caracter personal ale persoanelor care au reședința în Spațiul Economic European („SEE”) și Elveția. Aceasta poate fi găsită aici. Dacă această Politică de confidențialitate bazată pe Privacy Shield se aplică informațiilor dvs. cu caracter personal, atunci, în ceea ce privește acele informații cu caracter personal, termenii Politicii de confidențialitate bazate pe Privacy Shield controlează orice termen conflictual din această Politică de confidențialitate.

Aplicații și site-uri web ale terțelor părți

Rețineți că site-urile și produsele noastre pot conține linkuri către site-uri web operate de alte firme ale căror practici de confidențialitate sunt diferite de ale noastre. Această Politică de confidențialitate nu se aplică niciunei informații colectate de la dvs. prin intermediul acestor linkuri sau pe care le puteți furniza pe site-urile web pe care le accesați utilizând aceste linkuri. Nu răspundem de conținutul sau practicile de confidențialitate ale site-urilor web conectate la site-uri sau la orice alte site-uri web care nu sunt proiectate și dezvoltate de noi. Vă recomandăm să folosiți bunul simț și să examinați practicile de confidențialitate ale fiecărui site web pe care alegeți să îl vizitați înainte de a trimite informațiile dvs. cu caracter personal.

Cookie-uri și imagini gif transparente

Cookie-uri

Un „cookie” este un mic fișier text trimis dispozitivului dvs., care este utilizat pentru a stoca informații limitate despre utilizarea de către dvs. a unui produs sau site web.

Noi și furnizorii noștri de servicii și partenerii de încredere folosim cookie-uri și tehnologii similare pentru a vă oferi anumite funcționalități, cum ar fi permiterea accesului la zonele de autentificare sigure și evitarea nevoii de a reintroduce informații în formularele de produse sau site-urile web. Putem folosi cookie-uri sau tehnologii similare și pentru a personaliza conținutul produselor sau site-ului web sau pentru a îmbunătăți securitatea și experiența utilizatorului, de exemplu pentru a analiza traficul site-ului, cum ar fi numărul total de vizitatori la paginile site-ului, pentru a face îmbunătățiri și pentru a colecta informații demografice despre baza noastră de utilizatori per total.

Putem folosi instrumente de analiză furnizate de Google, Inc. („Google”) sau de alți furnizori similari. Instrumentele de analiză folosesc cookie-uri prin produsele sau site-ul nostru web și colectează date agregate despre modul în care utilizatorii și vizitatorii folosesc produsele sau site-ul web. Datele colectate ne permit să înțelegem activitatea agregată a utilizatorilor sau a vizitatorilor și cum putem îmbunătăți oferta noastră de produse sau site-uri web. Aceste date sunt colectate și utilizate numai pe bază agregată și nu sunt utilizate pentru a identifica niciun utilizator sau vizitator individual.

Putem folosi și instrumente automatizate de marketing oferite de terți (informații specifice despre companie pot fi furnizate la cerere). Aceste companii oferă cookie-uri pentru a crea un profil cu interesele și activitatea unui utilizator sau vizitator. Folosim datele colectate prin intermediul acestor cookie-uri pentru a furniza utilizatorilor sau vizitatorilor informații, articole noi și publicitate adaptate nevoilor și cerințelor lor specifice.

Puteți controla utilizarea cookie-urilor la nivel de browser individual, dar dacă alegeți să dezactivați cookie-urile, este posibil ca utilizarea anumitor caracteristici sau funcții pe site-urile sau pentru serviciile noastre să fie limitate. Pentru a gestiona cookie-urile flash, faceți clic aici.

Utilizând produsele și site-urile noastre web sunteți de acord că putem plasa aceste tipuri de cookie-uri pe dispozitivul dvs.

În prezent, nu recunoaștem semnalele automate ale browserului cu privire la mecanismele de urmărire, care pot include instrucțiuni de tipul „Fără monitorizare”.

Imagini gif transparente

Comunicările noastre prin e-mail și promoționale către clienți și alte terțe părți pot include, de asemenea, imagini gif de tipul „imagini transparente” pentru a urmări rezultatele unei campanii desfășurate pe e-mail.

Aveți dreptul să refuzați sau să dezactivați cookie-urile și să eliminați imaginile gif furnizate prin intermediul produselor sau site-ului nostru web, deși, dacă alegeți să faceți acest lucru, anumite funcționalități pot deveni indisponibile pentru dvs.

Puteți dezactiva imaginile gif dintr-un e-mail și puteți vizita meniul de ajutor al clientului dvs. de e-mail pentru informații suplimentare. De asemenea, puteți dezactiva imaginile gif în setările de browser. Întrucât mijloacele prin care puteți face acest lucru variază de la un browser la altul, vă recomandăm să vizitați meniul de ajutor al browserului pentru informații suplimentare.

Rețineți că, dacă nu setați browserul și setările de e-mail pentru a dezactiva cookie-urile și a șterge imaginile gif, vă dați acordul pentru a le primi.

Renunțare la publicitate

Renunțare la publicitate

Suntem parteneri cu una sau mai multe părți terțe pentru a afișa reclame pe site-urile noastre și pentru a gestiona reclamele noastre pe alte site-uri web. Partenerii noștri terți pot utiliza cookie-uri sau tehnologii similare pentru a oferi clienților și altor terți reclame bazate pe activitățile și interesele dvs. de navigare. Dacă doriți să renunțați la publicitatea bazată pe interese, puteți face acest lucru cu privire la unele companii făcând clic aici (sau dacă vă aflați în Uniunea Europeană, faceți clic aici).

Puteți afla mai multe despre cum să renunțați la primirea de reclame personalizate pe acest browser sau dispozitiv de la agenții de publicitate care sunt membri ai Network Advertising Initiative sau care subscriu la Principiile de autoreglare ale Digital Advertising Alliance pentru publicitatea online comportamentală, vizitând opțiunile de renunțare ale fiecăreia dintre aceste organizații.

Linkurile către aceste site-uri sunt aici:

Network Advertising Initiative: Renunțare din browser https://www.networkadvertising.org/choices/

Digital Advertising Alliance: Renunțare din browser https://www.aboutads.info/choices/

Atât Network Advertising Initiative, cât și Digital Advertising Alliance: Renunțare din aplicație: https://youradchoices.com/appchoices

Dispozitivul dvs. mobil poate include o funcție („Limitare urmărire reclame” pe iOS sau „Renunțare la reclame bazate pe interese” pe Android) care vă permite să renunțați la colectarea anumitor informații prin intermediul aplicațiilor utilizate în scopuri publicitare bazate pe interese, sau de notificare a companiilor de publicitate bazate pe interese că nu doriți să fiți monitorizat. Când renunțați la publicitatea personalizată, este posibil să continuați să vedeți publicitate online pentru serviciile sau anunțurile noastre pe alte site-uri web.

Divulgarea în California

Această secțiune se aplică informațiilor cu caracter personal ale rezidenților din California (S.U.A.), așa cum sunt reglementate de legislația din California, inclusiv din California Consumer Privacy Act („CCPA”).

Modificări ale politicii

Putem actualiza această Politică de confidențialitate pentru a reflecta modificările practicilor noastre de informare, a tehnologiei și legislației aplicabile. Dacă facem modificări semnificative, vom încerca să furnizăm o notificare într-un mod ușor de înțeles, cum ar fi notificarea pentru o perioadă rezonabilă de timp lângă link-ul „politica de confidențialitate” de pe pagina noastră de pornire în momentul în care modificarea devine efectivă. Toate versiunile anterioare vor deveni nule. În orice caz, vă încurajăm să revedeți periodic această pagină pentru cele mai recente informații despre practicile noastre de confidențialitate.

Anexa A: Divulgarea partajării de informații în California

Codul civil din California 1798.115 (c), 1798.130 (a) (5) (c), 1798.130 (c) și 1798.140 indică faptul că firmele trebuie să dezvăluie dacă următoarele categorii de informații sunt colectate, transferate cu titlu oneros sau transferate unei organizații „în scop comercial”, așa cum termenul respectiv este definit conform legislației din California (sau au fost colectate sau transferate în ultimele 12 luni). Nu vă „vindem” informațiile cu caracter personal. Rețineți că, deși o categorie poate fi marcată, aceasta nu înseamnă neapărat că avem informații în respectiva categorie despre dvs. De exemplu, atunci când transferăm numerele de cont bancar în scopul desfășurării activității noastre pentru plata angajaților noștri (de exemplu, prin virament bancar), nu colectăm și nu transferăm numerele de cont bancar ale persoanelor care trimit întrebări pe pagina „Contactați-ne” a site-ului.

Categorii de informații cu caracter personal pe care le colectăm Cui îi dezvăluim informații cu caracter personal în scopuri comerciale
Identificatori – acest lucru poate include numele real, pseudonimul, adresa poștală, identificatorul personal unic, identificatorul online, adresa de e-mail, numele contului, numărul de securitate socială, numărul permisului de conducere, numărul pașaportului sau alți identificatori similari. • Rețele de publicitate
• Afiliați sau filiale
• Parteneri de afaceri
• Furnizori de analize de date
• Brokeri de date
• Entități guvernamentale, după cum este necesar pentru respectarea legii sau prevenirea activităților ilegale
• Furnizori de servicii de internet
• Parteneri comuni de marketing
• Sisteme de operare și platforme
• Alți furnizori de servicii
• Procesatori de plăți și instituții financiare
• Organizații de servicii profesionale, acestea pot include auditori și firme de avocatură
• Rețele sociale
Categorii suplimentare de informații personale descrise în statutul California Customer Records (Codul civil din California § 1798.80 (e) – acestea pot include semnătura, caracteristicile fizice sau descrierea, numărul cărții de identitate, numărul poliței de asigurare, matricola școlară, numărul contului bancar, numărul cardului de credit, numărul cardului de debit și alte informații financiare, informații medicale și informații despre asigurări de sănătate.
Caracteristicile clasificărilor protejate – acestea pot include vârsta, sexul, rasa, etnia, handicapul fizic sau mental etc.
Informații comerciale – acestea pot include informații despre produsele sau serviciile achiziționate, obținute sau luate în considerare, sau alte istorice sau tendințe de cumpărare sau de consum.
Informații biometrice
Internet sau alte informații despre activitatea rețelei electronice – acestea pot include istoricul navigării, istoricul căutărilor și informații privind interacțiunea unei persoane cu un site web, o aplicație sau o reclamă de pe internet.
Date de geolocalizare
Informații audio, electronice, vizuale, termice, olfactive sau similare
Informații legate de profesie sau locul de muncă
Inferențe pe baza oricărora dintre informațiile enumerate mai sus